Запитання – відповіді

Ви можете знайти відповідь на своє запитання у темах даного розділу. Або ж запитати у нас окремо зручним для Вас способом (електронною поштою, через форму Зворотного зв’язку або подзвонивши на Гарячу лінію) – ми радо відповімо Вам.

Програма Watsons Club

1Що таке програма Watsons Club?

Це програма для постійних покупців мережі магазинів та аптек Watsons. Її учасники за покупки будь-яких товарів у Watsons накопичують бали, які можуть використовувати для нових покупок, а також отримують додаткові винагороди (бонусні бали за покупку акційних товарів).

2Які переваги мені надає нова програма для постійних покупців Watsons Club?
  • Ви накопичуєте бонуси на купівлю будь-яких товарів з асортименту магазинів чи аптек Watsons.

  • Вам надаються спеціальні пропозиції, засновані на Ваших особистих інтересах.

  • Ви регулярно отримуєте додаткові бонуси, беручи участь в акціях від Watsons Сlub.

  • Ви використовуєте бали як економію при покупках будь-яких товарів з асортименту магазинів чи аптек Watsons.

  • Ми оперативно інформуємо Вас про персональні спеціальні пропозиції.

3 Як я можу зареєструватися до участі у Watsons Сlub?
  1. Заповніть анкету онлайн (лінк на форму «Моя анкета») – в цьому разі Ви отримуєте на свій рахунок Watsons Сlub 500 балів додатково!

  2. Заповніть анкету в одному з магазинів чи аптек або вдома (в цьому разі не забудьте вкинути анкету у спеціальний бокс у магазині).

4Де я можу ознайомитися з правилами проведення програми Watsons Club?

Правила проведення Watsons Club:

  • видаються Вам разом із карткою Watsons Club.
  • завжди доступні на сайті програми тут.
  • завжди доступні в магазинах та аптеках Watsons.
5 Які додаткові переваги я можу отримати, зареєструвавшись до участі у Watsons Club через сайт програми?

На Ваш рахунок буде зараховано 500 балів додатково. Зарахування додаткових балів проводиться не пізніше ніж через 14 днів з моменту Вашої реєстрації на сайті www.watsons.com.ua/club.

Картка Watsons Club

1 Як отримати картку Watsons Club?
  1. В обмін на картку «ДЦ Клуб» (за символічні 0.01 грн.)

  2. Придбавши у Watsons товарів більш ніж на 99 грн. (в цьому разі Ви отримуєте картку за символічні 0.01 грн.) крім подарункових сертифікатів.

  3. Придбати у будь-якому магазині Watsons за 10 грн.

2 Чому з 10.03.2011 зупиняється видача карток «DЦ Клубу?

Тому що готується перехід мережі на нову програму кращих покупок Watsons Club.

3 Чому з 10.03.2011 видається тільки картка Watsons Club?

З 1 березня 2011 року DЦ стає мережею Watsons. У зв’язку з цим уже в квітні ми представляємо Вам нову, ще кращу програму для постійних покупців – Watsons Club. Найкращий світовий досвід 42 млн. постійних клієнтів Watsons, винагорода за покупки, спеціальні пропозиції згідно з Вашими особистими інтересами та бонуси на придбання будь-яких товарів відтепер стануть Вашою хорошою звичкою.

4 Коли закінчується термін дії програми «DЦ Клуб»?

Знижки за картками «DЦ Клуб» надаються до 30 червня 2011 року включно. З цього часу картки «DЦ Клуб» стають недійсними у мережі Watsons, але їх можна обміняти за 1 коп. на картку нової Програми Watsons Club у магазинах та аптеках Watsons та користуватися усіма перевагами, що надає ця Програма.

5 Коли закінчується термін дії програми «Бебі Бонус»?

Термін дії програми «Бебі Клуб», «Бебі Бонус» закінчується 30 червня 2011 року. З 1 липня 2011 року картки «Бебі Клуб», «Бебі Бонус» стають недійсними у мережі Watsons. Але їх можна обміняти за 1 коп. на картку нової Програми Watsons Club у магазинах та аптеках Watsons.

6 Чи можу я обміняти картку «Бебі Бонус» на картку Watsons Club і в які терміни?

Ви можете вільно перейти на Програму кращих покупок Watsons Сlub, обмінявши Вашу картку «Бебі Бонус» на нову картку. Однак зауважте, що в такому разі Ви зможете користуватися тільки перевагами Програми Watsons Сlub. Усі переваги, які Вам надавала картка «Бебі Бонус», скасовуються одразу ж після її обміну на картку Watsons Сlub.

7 Чи буде проводитися обмін Золотих карток після запуску програми Watsons Club?

Золоті картки DЦ діють, і винагорода за ними залишається незмінною із введенням Програми Watsons Club. Про можливу заміну Золотих карток у майбутньому Ви обов’язково заздалегідь дізнаєтеся у мережі Watsons.

8 Що таке пін-код картки? Де він знаходиться і чому його треба зберігати?

Пін-код картки – це захисний номер, що додається до кожної картки Watsons Club та видається разом з нею. Цей код нанесений на відривній частині паперової анкети, яка видається Вам із карткою. Зберігайте, будь ласка, цю частину анкети протягом усього терміну дії Програми та, за необхідності, повідомляйте пін-код тільки працівникам Watsons Club для підтвердження факту, що саме Ви користуєтеся даною карткою, та для реєстрації на сайті www.watsons.com.ua/club для входу на Ваш персональний рахунок.

9 Що робити, якщо я загубив пін-код?

У разі втрати пін-коду ми рекомендуємо Вам заблокувати картку, пін-код якої втрачено, і отримати нову (зі збереженням усіх накопичених балів та спеціальних пропозицій).

10 Як заблокувати картку?

Якщо із Вашою карткою станеться непередбачуване, Ви можете її заблокувати. Для цього досить подзвонити на Гарячу лінію 0 800 300 333 (всі дзвінки за вказаним номером зі стаціонарних телефонів у межах України є безкоштовними), назватися та надати пін-код картки Watsons Сlub, яку Ви хочете заблокувати.

Після цього Ви можете вільно звернутися у магазин чи аптеку Watsons з номером старої картки (не забудьте занотувати номер заблокованої картки), щоб отримати нову. Не хвилюйтеся, усі накопичені на старій картці бали будуть за Вами збережені. Заново отриману картку Ви зможете використовувати для покупок уже наступного дня після її отримання.

Бали, Ваш рахунок Watsons Club

1Скільки балів я можу отримати за покупку у магазинах та аптеках Watsons?

На кожну повну гривню покупки Ви отримуєте 3 бали (=3 копійкам бонусу) на Вашу картку Watsons Club. Або ж окремо визначену кількість балів за покупку акційний товарів.

Бали можна накопичувати на Ваш рахунок тільки при наданні Вашої картки Watsons Club при здійсненні покупок.

2 Чи нараховуються бали на рахунок за покупку, яка оплачується в тому числі балами?

Так, базові бали нараховуються тільки на кінцеву суму покупки після урахування усіх економій. Додаткові бали за певні позиції нараховуються на вартість позиції до урахування усіх економій, в тому числі і за бали.

3 Чи можу я використовувати зароблені за покупки в аптеках Watsons бали для знижки у магазині і навпаки?

Так. Бали, зароблені за покупки у магазині Watsons, Ви можете використовувати для покупок у аптеці Watsons, і навпаки.

4 Чому за покупку нараховується саме така кількість балів?
  1. При нарахуванні балів беруться до уваги всі спеціальні пропозиції для постійних покупців – як загальні, так і персональні. Про перелік персональних пропозицій Ви можете дізнатися на персональній сторінці сайту програми у підрозділі «Акції» меню «Мій рахунок» чи за телефоном Гарячої лінії 0 800 300 333 (всі дзвінки за вказаним номером зі стаціонарних телефонів у межах України є безкоштовними).

  2. Нарахування балів на всю суму чеку відбувається на суму після врахування усіх економій.

  3. Нарахування балів за купівлю певних товарів відбувається на суму вартості акційного товару до врахування усіх економій

5 Як я можу перевірити баланс балів на своїй картці?
  1. Баланс рахунку Watsons Club відображається на Вашому чеку після кожної покупки (якщо присутній Інтернет-зв'язок каси та центральної системи).

  2. Також Ви можете дізнатися баланс на своїй персональній сторінці сайту програми www.watsons.com.ua/club у розділі «Мій рахунок» (відображається баланс станом на попередній день).

  3. Подзвонити на Гарячу лінію 0 800 300 333 (всі дзвінки за вказаним номером зі стаціонарних телефонів у межах України є безкоштовними).

Вартість відправлення SMS – згідно стандартної вартості SMS-повідомлення для абонентів операторів МТС, Beeline™, life:) та 0,39 грн. для абонентів КИЇВСТАР, djuice. Тариф у гривнях з урахуванням ПДВ. Додатково утримується збір до Пенсійного фонду у розмірі 7,5% з вартості послуги без урахування ПДВ. Тільки для повнолітніх.

Технічний партнер: ТОВ “Лід Найн Маркетинг”. Адреса: Україна, 03148, м. Київ, вул. Гната Юри, 9, к. 414. Телефон сервісної підтримки: (044) 251-88-10, у будні з 10:00 до 18:00.

6 Як я можу використати накопичені бали?
  1. 1000 балів на Вашому рахунку дорівнює 10 грн. економії на товари при використанні балів.

  2. Ви можете придбати будь-які товари у Watsons, використовуючи бали, як тільки активуєте картку Watsons Сlub.

  3. Ви отоварюєте бали безпосередньо в будь-якому з магазинів чи аптек Watsons.

  4. Отоварювання можливе, якщо на Вашому рахунку більше 1000 балів.

  5. Використання балів як економії під час покупки здійснюється у кількості, кратній 1000 балів, щоб сума покупки після урахування усіх економій (в тому числі і по використанню балів) становила не менше 0,01 грн.

7 Чи можу я одразу отоварити зароблені бали (чи є якісь обмеження по часу)?

Зароблені бали можна використати на покупку у наступному чекові, якщо залишок балів на Вашому рахунку складатиме не менше 1000 балів.

8 Чому бали не списуються із картки?

Тут може бути декілька причин:

  1. На картці не вистачає необхідної кількості балів (для використання балів на рахунку має бути 1000 балів і більше).

  2. Відсутня технічна можливість для цього: порушено Інтернет-зв'язок каси та центральної системи.

  3. Картка не активована. Щоб активувати картку, необхідно заповнити в магазині Watsons анкету, або реєстраційну форму на сайті, вказавши в тому числі номер мобільного телефону, яким на момент Реєстрації користується Учасник.

9 Який термін дії балів, накопчених на моєму рахунку?

1 рік із дати накопичення (оновлення відбувається щодня). Термін дії балів можна перевірити на персональній сторінці сайту Watsons Club у розділі «Мій рахунок» або подзвонивши за телефоном Гарячої лінії Watsons 0 800 300 333 (всі дзвінки за вказаним номером зі стаціонарних телефонів у межах України є безкоштовними).

10 Що робити, якщо бали не зарахувалися на рахунок?

Для підтвердження факту не зарахування балів Ви маєте надати касовий чек чи його копію, бали з якого не було зараховано. Зверніться, будь ласка, у такому разі за телефоном Гарячої лінії Watsons 0 800 300 333 (всі дзвінки за вказаним номером зі стаціонарних телефонів у межах України є безкоштовними) для з’ясування обставин та виправлення ситуації.

Активація картки

1 Що таке активація картки і для чого вона потрібна?

Активація картки Watsons Club потрібна для того, щоб Ви могли використовувати Ваші бали, накопичені на рахунку Watsons Club.

2 Як я можу активувати картку?

Щоб активувати картку:

  1. Під час реєстрації у Програмі Watsons Club поміж інших даних Ви маєте вказати номер Вашого мобільного телефону, яким наразі користуєтеся. При реєстрації через заповнення паперової анкети картка буде активованою не пізніше, ніж через 30 днів з дати надання працівнику магазину Учасником заповненої належним чином паперової Анкети із вказаним номером мобільного телефону, або протягом 3 діб з моменту реєстрації Учасника на Сайті Програми.У разі, якщо Ви вказали не коректний номер мобільного телефону, картка не може бути активована. Картка буде активованою тільки після указання коректного номеру мобільного телефону .

Вартість відправлення SMS – згідно стандартної вартості SMS-повідомлення для абонентів операторів МТС, Beeline™, life:) та 0,39 грн. для абонентів КИЇВСТАР, djuice. Тариф у гривнях з урахуванням ПДВ. Додатково утримується збір до Пенсійного фонду у розмірі 7,5% з вартості послуги без урахування ПДВ. Тільки для повнолітніх.

Технічний партнер: ТОВ “Лід Найн Маркетинг”. Адреса: Україна, 03148, м. Київ, вул. Гната Юри, 9, к. 414. Телефон сервісної підтримки: (044) 251-88-10, у будні з 10:00 до 18:00.

3 Через який час після активації картки я зможу використовувати з неї бали для покупки?

Одразу після того, як Ви пройшли успішну реєстрацію та на рахунку картки буде 1000 Балів або більше, якщо для цього є всі необхідні технічні можливості :присутній Інтернет-зв’язок каси Місця проведення Програми з центральною базою даних Виконавця.

4 Чи можу я активувати картку, якщо у мене немає мобільного телефону?

На жаль, без номера мобільного телефону це не можливо зробити.

Акції та спеціальні пропозиції

1 Що таке «Персональні акції» Watsons Club?

Персональні акції створюються окремо для кожного покупця Watsons – це акції, що відповідають Вашим особистим інтересам і купівельним звичкам.

2 Де я можу перевірити усі доступні мені акції Watsons?

Про перелік усіх доступних пропозицій Ви можете дізнатися на сайті програми у підрозділі «Акції» меню «Мій рахунок» чи за телефоном Гарячої лінії 0 800 300 333 (всі дзвінки за вказаним номером зі стаціонарних телефонів у межах України є безкоштовними).

3 Чи можу я отримувати інформаційну розсилку про спеціальні пропозиції та акції Watsons?

Звісно. Повідомте про своє бажання через Зворотній зв’язок на сайті Watsons Club або за телефоном Гарячої лінії 0 800 300 333 (всі дзвінки за вказаним номером зі стаціонарних телефонів у межах України є безкоштовними).

logo